Z upływem czasu oraz rozwojem technologii producenci samochodów podnoszą standardy bezpieczeństwa, wypuszczając na rynek coraz solidniej wykonane auta mające zapewnić maksymalną ochronę podczas awarii i wypadków. Jednak największa odpowiedzialność spoczywa na kierowcy. Przez całą drogę powinien być skupiony na trasie, by bezpiecznie dotrzeć do celu.
Coraz więcej kolorów
Piękne widoki, migające lampki, bannery – to tylko część elementów negatywnie działających na skupienie kierowcy. Swoją okazałością często mimowolnie przyciągają wzrok osób siedzących w samochodzie. Ulica powinna być dostosowana do jej głównego przeznaczenia – jazdy. Reklamy nie są niczym złym, o ile zachowane są pewne granice. Wszelkiego rodzaju billboardy nie powinny być tak natarczywie umieszczane tuż przy szosie, wpływając pośrednio na bezpieczeństwo użytkowników dróg i chodników.
Mniejsze nie zawsze gorsze
Innowacyjną formą reklamy są specjalne ramki na tablice rejestracyjne. Nie przyciągają one wzroku kierowców podczas jazdy, pozwalając skupić im się na tym, co ważne, a z drugiej strony są doskonale widoczne w sytuacjach, gdy samochody stoją na światłach, przed skrzyżowaniami lub w korku. Na takiej ramce z powodzeniem można umieścić logo, własny napis oraz przykładowo dane kontaktowe firmy. Mają one jeszcze jedną przewagę nad reklamami stacjonarnymi – razem z samochodem są w ciągłym ruchu dzięki czemu natknąć na nie się mogą kierowcy w różnych częściach miasta, a nawet kraju.
Promuj swój biznes
Jeśli dużo podróżujesz i szukasz efektywnego sposobu reklamy, skorzystaj z ramek reklamowych na tablice rejestracyjne, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo na drogach. Dodatkowym atutem jest podejście kierowców do tego typu reklamy – w żaden sposób nie jest ona odczytywana jako nachalna i nie budzi negatywnych emocji wśród użytkowników ruchu ulicznego.