ramki reklamowe do tablic rejestracyjnych

Ramki reklamowe do tablic rejestracyjnych

ramki reklamowe do tablic rejestracyjnychW wielkich miastach bardzo poważnym problemem są korki.

Niekiedy spędzamy w nich dziesiątki minut jadąc do pracy i później wracając do domu. A gdyby tak wykorzystać tak – na pierwszy rzut oka – niesprzyjającą okoliczność jaką jest drogowy korek do promocji swojej firmy? Jak to zrobić?

Drogowy korek

Korek powstaje wówczas, gdy kierowcy nie mogą przejechać skrzyżowania lub pewnego odcinka drogi z powodu jakiegoś zatoru – na przykład ze względu na zepsuty samochód lub czerwone światło. Stojąc w korku chcąc nie chcąc patrzymy przed siebie na stojący przed nami samochód. Widzimy wówczas oznaczenie modelu, jego światła, czy też numer rejestracyjny. Czyż nie jest to dobra okazja na reklamę?

Ramki do tablic rejestracyjnych

Widząc to zjawisko ktoś wpadł na bardzo prosty pomysł. Otóż skonstruował on prostą ramkę, którą można przymocować do nadwozia naszego samochodu, która otacza jego tablicę rejestracyjną. Ramka ta posiada na dole wąski pasek stanowiący miejsce na umieszczenie reklamy. W ten sposób powstały ramki reklamowe do tablic rejestracyjnych.

Obecnie ramki te są coraz popularniejsze. Nic dziwnego, bowiem coraz więcej osób prowadzi działalność gospodarczą, a tym samym pragną się one reklamować. Samochód to z kolei idealna powierzchnia reklamowa, albowiem przemierza on rokrocznie wiele tysięcy kilometrów, a umieszczona na nim reklama jest darmowa.

Ile kosztują ramki?

Ramki reklamowe to bardzo tani sposób na reklamę. Otóż ich ceny zaczynają się już od około 20 złotych za sztukę. Co ważne, nie musimy kupować dwóch ramek, na obydwie tablice rejestracyjne. Najważniejsza i tak jest tylna tablica, albowiem to ona skupia wzrok innych kierowców stojących za nami w korku. Reklama umieszczona z przodu pojazdu widoczna jest jedynie na parkingu.

Ramki reklamowe to znakomity sposób na promocję naszej firmy. Są bowiem tanie, szybkie i łatwe w montażu, a także skuteczne. Naprawdę warto się nimi zainteresować, nawet jeżeli posiadamy już inną reklamę.